Structuur in je leven en je huis...
Dat klinkt mooi en is fijn! Maar is niet altijd vanzelfsprekend.
We willen het allemaal, een opgeruimd en georganiseerd huis. Dat is makkelijk schoon te houden en alles heeft een vaste plaats. Voor sommige mensen is dat heel gewoon, maar voor velen helemaal niet!
Is dit herkenbaar? Je weet zeker dat je iets hebt, alleen weet je niet waar! De zolder is zo’n beetje onbegaanbaar. De kasten beginnen overvol te raken. Je bent het overzicht kwijt. Na lang zoeken besluit je dan maar om het nieuw te kopen! En op een gegeven moment is de zolder helemaal niet meer begaanbaar en puilen de kasten echt uit!
Of je weet dat je een rekening ergens voor gehad heb, maar je administratie ligt door het hele huis heen. Een klus die je alsmaar uitstelt. Gevolg, boetes voor te laat betalen en onrust in je hoofd.
Een opgeruimd huis scheelt niet alleen tijd, maar ook geld en rust in je hoofd!
Het is makkelijk om de structuur in je leven kwijt te raken, maar moeilijk om het weer terug te krijgen!
We leven in een snelle wereld, er komt veel op een mens af. Het huishouden, de zorg voor kinderen, ouders, familie, werk, ouder worden, verhuizen, ziekte, overlijden van een dierbare. Situaties die ons allemaal kunnen overkomen. Situaties die ons leven op z’n kop zetten. Situaties die veel stress opleveren. Situaties waardoor we de structuur in ons leven kwijt raken.
Wij kunnen u helpen weer structuur in uw leven te brengen.
Of het nu gaat om de zolder of garage die grondig opgeruimd moet worden, of om weer grip te krijgen in uw dagelijkste bezigheden. Wij kunnen u helpen!
We beginnen met een telefonische intake. We luisteren naar u. Wat wilt u veranderen en hoe kunnen wij u daarmee helpen.
Daarna maken we een afspraak voor een intakegesprek bij u thuis. Het intakegesprek duurt ongeveer een uur. We kijken, eventueel samen met uw huisgenoten, waar de problemen liggen. We luisteren naar u en kunnen zo bepalen wat uw wensen en behoeftes zijn. U houdt zelf de regie in handen!
Vervolgens maken we een plan van aanpak en bespreken dat met u. Meestal zijn dit één of meerdere werkafspraken. Een werkafspraak duurt 2 á 3 uur. Tijdens de werkafspraken gaan we samen met u aan de slag. Ook hier heeft u zelf de regie in handen. U bepaalt het tempo en maakt keuzes. Wij zijn er om u daarbij te helpen. Wij zijn praktisch en zoeken methodes die bij u passen. Zo werken we samen naar een goed eindresultaat.
Daarbij krijgt u genoeg praktische tips en handvatten om te zorgen dat u structuur blijft houden. Dus niet meer uren zoeken naar dat ene dingetje waarvan u zeker weet dat het ergens moet liggen, maar gewoon binnen 1 minuut pakken!
Wij zijn gediplomeerde Personal Organizers - Opruimcoaches en komen u graag helpen!
Lees HIER meer over ons.
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren terwijl u door de website navigeert. Hieruit worden de cookies die zo nodig gecategoriseerd zijn opgeslagen in uw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen bij het analyseren en begrijpen van hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met uw toestemming in uw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar afmelden voor sommige van deze cookies kan uw surfervaring beïnvloeden.