Over ons

Wie zijn wij?

Als twee zussen zijn wij jarenlang mantelzorgers voor onze moeder geweest. De laatste jaren van haar leven 24/7 met een Persoonsgebonden Budget (PGB). Dit hebben wij met heel veel liefde gedaan! En we konden het gelukkig samen doen. Toch miste we af en toe praktische hulp. Er is genoeg hulp te vinden, maar niet echt toegepast op wat wij op dat moment nodig hadden. Vaak zit er een abonnement aan vast, is de hulp duur, is de hulp niet beschikbaar wanneer het ons uitkomt of zijn de werkzaamheden die de hulp mag doen zeer beperkt.

Daarom zijn we op 1 april 2016 begonnen met Hulp Waar Nodig. Dat was erg spannend en tegelijkertijd een geweldige uitdaging.

Het ontstaan van Hulp Waar Nodig

Het concept was makkelijk: hulp bieden aan senioren en mantelzorgers.

Dus was de naam ook makkelijk: Hulp Waar Nodig.

Onze kernwaarden hadden we ook zo bedacht: Flexibel, persoonlijk, klantgericht, betrokken, betrouwbaar, betaalbaar en klantvriendelijk.

We zijn toen aan de keukentafel begonnen met het maken van een website en een flyer. Daarna zijn we zelf de flyers gaan verspreiden. We hebben contact gezocht met gemeentes, huisarts- en tandartspraktijken en vele anderen om ons bekend te maken. Ondertussen ook intakegesprekken gevoerd met heel veel potentiële hulpen aan dezelfde keukentafel. Na niet al te lange tijd konden we de eerste match maken!

Inmiddels is het werkgebied van Hulp Waar Nodig uitgebreid en hebben we ons gespecialiseerd in Personal Organizer voor senioren.

We houden erg van afwisseling dus zijn we ook Hulp Waar Nodig voor ZZP en MKB. Daar bouwen en ontwerpen we bijvoorbeeld websites en flyers voor.

Dienstverlening met een hart!

Waar we na al die jaren nog voor staan en willen blijven staan is het persoonlijke, de betrokkenheid. We zijn en blijven regionaal. Zo blijven we ook onze klanten en hulpen kennen en kunnen we ook de juiste match maken.

Gespecialiseerd in hulp voor senioren!